Frequently asked questions - Czyli często zadawane pytania

FAQ

Jak mogę złożyć zamówienie?

Aby złożyć zamówienie należy zaznaczyć wariant produktu widoczny na miniaturkach obok głównej galerii. Następnie dodać produkt do koszyka, przejść do kasy i wypełnić swoje dane adresowe.

Płatności można dokonać poprzez Przelewy24 lub bezpośrednio na nasze konto bankowe lub zapłacić u kuriera (w tym celu skontaktuj się z nami). Numer konta oraz dane zostaną przesłane w wiadomości e-mail potwierdzającej złożenie zamówienia. Znajdują się także na stronie.

Koniecznie prosimy sprawdzić folder SPAM. Wiadomości o zamówieniu mogą znajdować się własnie tam.

Jaki jest czas dostawy?

Czas dostawy wynosi w 80 % 1 - 2 dni robocze lub 6- 12 dni, a większość zamówień dociera wcześniej. Produkty na zamówienie indywidualny czas dostawy - podany przy produkcie.

W niektórych przypadkach dostawa może ulec opóźnieniu o czym zawsze informujemy klienta.

Ile kosztuje wysyłka?

Koszty wysyłki są zależne od wyboru metody wysyłki, jednak dla zamówień powyżej 160,- zł wysyłka jest darmowa.

Skąd pochodzą produkty?

Paczki wysyłane są z Polski lub partnera spoza UE. 90% produktów pochodzi z naszego kraju, zatem wysyłki są bardzo szybkie.

Kiedy otrzymam swoje zamówienie?

Zdecydowana większość paczek dociera na miejsce w ciągu 24 - 72 h. Paczki od partnera spoza UE 5-12 dni.

Tracking paczki znajdziesz w panelu Twojego zamówienia – link otrzymałeś w wiadomości mailowej.

Opłaciłem zamówienie, a dostaję informacje o braku wpłaty, dlaczego?

Powodem takiej sytuacji może być fakt, że złożyłeś dwa lub więcej takich samych zamówień. Możliwe jest również, że jeszcze nie zaksięgowaliśmy Twojej wpłaty. Czasem nie udaje się opłacić zamówienia. Skontaktuj się z nami.

Jak mam śledzić paczkę?

Aby śledzić paczkę wejdź na stronę z informacjami o zamówieniu (link otrzymałeś w wiadomości mailowej). W sekcji Informacje znajdziesz przycisk „Śledzenie paczki”. Status paczki czasem przez dłuższy czas może się nie zmieniać.

Nie należy się tym martwić, ponieważ dane akutalizują się z niewielkim opóźnieniem. Nie mamy wpływu na działanie przewoźnika i nie możemy przyspieszyć dostawy lub też aktualizacji statusów.

Zamawiałem kilka produktów, a otrzymałem jeden.

Jeśli zamówiłeś więcej produktów, to mogły zostać wysłane osobno. Prosimy o oczekiwanie na kolejne paczki, które niebawem będą na miejscu.

Minęły 3 tygodnie od nadania paczki, a ja wciąż jej nie otrzymałem.

Maksymalny czas dostawy to 60 dni. Nie mamy wpływu na działanie przewoźnika, dlatego prosimy Cię o cierpliwe oczekiwanie na paczkę oraz niezwłoczny kontakt z nami, jeżeli wyznaczony czas minie.

Otrzymałem paczkę i mam pytanie lub problem.

Jeśli zamówiłeś więcej produktów, to mogły zostać wysłane osobno. Prosimy o oczekiwanie na kolejne paczki, które niebawem będą na miejscu. Jeśli masz inne pytania prosimy o kontakt.

Chcę dokonać zwrotu produktu

Na dokonanie zwrotu masz 30 dni od momentu odebrania paczki. Aby uzyskać szczegółowe informacje skontaktuj się z nami. Szczegóły znajdziesz też w regulaminie.